hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Thursday, December 6, 2012

Terkantoi juga akhirnya !

Assalamualaikum.


Setelah sekian lama, akhirnya apa yang aku bimbangkan terjadi juga. Korang nak tahu apa ? Sini aku nak cerita. Usia blog aku ni dah bertahun lamanya. Tapi hanya seorang je kawan kolej a.k.a bestie yang tahu pasalnya. Tapi dia tak hebohkan kat sesiapa. Tapi baru-baru ni ada sorang kawan aku yang agak gila-gila, tahu akan kewujudan blog aku yg tercinta. So, apa lagi kemain dia post link blog ni kat laman sosial,, ehh ehh kat muku buku sebenarnya kawan-kawan semua. Haaaa nak tahu apa jadi nya ? Dah sah sah kawan aku tahu semua. Hmmmm panas hati jugak di buatnya. Tapi nak marah pun tak guna juga. Dia kawan baik, bukannya kawan biasa.


Tapi satu pesanan untuk kau, kawanku yang tercinta, kalau aku famous nanti kat kolej kita, kau jangan jealous ya.... HAHAHAHAHAHA ! :D


Sekian.

3 comments:

❤~Emma Abduh~❤ said...

haha...kwn2 sy pun ada mcm 2 jg..rmai y bt blog snyap2..hak hak..xpala..ok la feymes..snang bisness..hihi

Jahirah said...

bagus pe dpt trafik free..kih3.akak pun xramai tahu akak ada blog...:)

ain shakirah said...

@emma abduh : haha taknak lah femes. malu hikhikhik


@aishah jahirah : hihihi a'ah free. malu ler :D