hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Saturday, December 8, 2012

Cinta itu.........

Assalamualaikum.





Cinta itu bila kita buat sesuatu dengan bersungguh, untuk orang yang kita sayang.


Kenapa aku letak ayat ni ? Sebab aku nak jadi macam ni. Aku nak buat something dengan bersungguh untuk orang yang aku cintai. InsyaALLAH bila tiba masanya nanti.




Haaaa ini gambar dari page Koleksi Ayat Ayat Cinta. Ayat-ayat dalam page ni sangat buat aku tersentap jiwa dan raga. Kenapa aku letak gambar dari page Koleksi Ayat Ayat Cinta ? Sebab page ni kawan aku yang punya. Haaaaa korang mesti tak percaya. Dulu pun aku macam tak sangka juga. Tapi mohonlah percaya. Siapa pemiliknya ? Itu, biarlah rahsia. Jangan marah ya :)


Sekian.

No comments: