hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Wednesday, December 26, 2012

Sudi tak awak jadi TIMBA saya ? :')

Assalamualaikum.


25 Disember 2012.......

Fuhhh letih giler hari ni seharian main salji. Oke, tipu. Main hujan je pun. Eh bukan main, tapi tengok sepupu sepapat main hujan sambil texting-texting with pujaan hati. Huiiiiii bila lah agaknya pujaan hati tu bertukar jadi kekasih hati erkkkkk ? *berangan!


Tapi seriously aku cakap kan, when i'm texting with pujaan hati, all of the problem that i have lesap tiba-tiba. Even we are just text something that not important, tapi apa aje yang berkaitan dengan pujaan hati, secara automatik semua indah belaka. Aku pun tak tahu kenapa. Sometimes, bila aku rindu dia, then aku text dia then dia balas balik text aku tu, ohh time tu perasaan ni rasa macam tersangat OHSEM. hoyeahhhhhh. Happy tak terkata. Oppa Gangnam style ! *ehhh tetiba.


Just now aku terblogwalking kat blog akak Maria Elena ni.. Sumpah sweet giler beliau punya wedding's day. Tetiba perasaan nak kahwin tu datang membuak-buak. Ye lah 2 weeks ago aku dah pi kursus kahwin dah. heeeeeeee *gatai.... Dan calon yang terlintas kat kotak fikiran ni tak lain dan tak bukan *sila tepuk tangan patblas kali,,, ialah PUJAAN HATI. okebai XD.. Tapi seriously, hati aku, fikiran aku, jantung aku, limpa aku, dan segala lah yang berkaitan dengan aku, asyik duk teringat kat dia je. Inikah yang dinamakan meroyan? Ehhh silap. Inikah yang dinamakan CINTA ????


Tapi cinta aku ni cinta ONE HAND CLAPPING LOVE ! or in malay punya bahasa, cinta bertepuk sebelah tangan. ohhh ohsemmmm. Macam teguk budu tanpa makan nasik. Kemasinan budu tu bisa merobek anak tekak. 


Aku pernah straight to the point dengan dia. Memang time tu aku betul betul straight lah. Lurus, tak ada bengkok langsung dengan selamber dek nya aku luah rasa hati kat dia. Dan dia pulak dengan straightnya bagitahu yang dia cuma anggap aku tak lebih dari kawan sahaja. hokaihhhhhh i'm understand. Memang cinta tak boleh nak di paksa kan................


But now, for a second time, aku terasa macam nak luah perasaan lagi kat dia. Should i ?





Agak-agak dia anggap aku ni giler ke tak erkkkk???? Tapi aku takut hilang dia. Even aku tahu, semua yang aku buat ni hanya sia-sia. Hati manusia mana boleh paksa-paksa.


Selagi awak tak kata YA, selagi itu saya takkan putus asa.


 P/S : Dear awak, sudi tak kalau awak jadi TIMBA saya? Saya taknak apa-apa dari awak. Saya cuma nak hati awak je. Saya ikhlas sayang awak. Saya nak jaga awak. Nak jaga makan minum awak. Nak jaga kesihatan awak. Dan semua lah yang berkaitan dengan awak. Dan SAYA NAK AWAK ! Can i ???? -.-'


Sekian.

No comments: