hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Friday, June 28, 2013

JODOH. KERJA TUHAN.



indah sekarang, aku taknak.
bahagia sekarang, juga aku tak mahu.


aku takut itu semua sementara.
kecundang di pertengahan jalan.
juga kecewa di pengakhiran.




kerana cinta sebelum akad, nikmatnya cuma sementara. 
cuma seketika. 


aku cuma insan biasa.
aku takut hati aku tak tertanggung sengsaranya.
tak tertanggung sakitnya.


hati manusia, siapa boleh jangka ?
hari ni sayang katanya.
tapi mungkin esok, benci tiba-tiba.


sebetulnya betul kata Fynn Jamal, "Tutupkan hati aku dulu, bukakan ia cuma untuk lelaki yang KAU setuju menjadi suami aku".


maka
bila mahu yang halal,


kita,


tunggu.
sabar.
jangan gundah.
jangan menyerah.
jangan menyumpah.
insyaALLAH senyum bahagia di akhirnya. 


aminn ya robb.



2 comments:

Eiqa Almond said...

InsyaALLAH..
Manusia hanya merancang Allah yang menentukan :)

Ain Shakirah said...

@eiqa almond : aminn :)