hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Thursday, June 27, 2013

Mimpi. Monolog. Hati.









terkadang aku lemah. terkadang aku kuat. selemah mana pun aku. sekuat mana pun aku. aku cuma aku. aku perempuan yang sentiasa kecundang dengan cinta. juga kadang kadang kecewa dengan pelajaran. bila aku jatuh, aku belajar bangkit. bangkit sendiri. menyendiri. berdiri atas kaki sendiri. hmmm. aku taktahu apa yang ada dalam benak otakku. aku terfikir. kenapa tu semua terjadi padaku ? kenapa aku ? kenapa bukan insan lain ?

aku pernah bermimpi. bukan mimpi di siang hari. aku tertanya tanya. kenapa aku mimpi ? kenapa ? apa motifnya ? apa sebabnya ? ada yang kata mimpi cuma mainan. cuma mainan syaitan. tapi kenapa ianya bertandang di setiap malam ? betulkah apa yang aku rasa ni ? tapi yang membuatkan aku teringat pada satu perkara. yang mungkin punca aku mimpi. selalu mimpi. selalu. tanpa segan silu. mungkin itu. ya. mungkin itu,,,, RINDU.. 


No comments: