hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Tuesday, July 2, 2013

Aku Menunggumu CINTA.



" Aku menunggumu cinta,
Untuk menjelma dalam rupa manusia,
Yang mampu kusentuh peluk,
Dan bermesra.

Tiadalah aku menanti kosong,
Tetapi dengan usaha,
Bukanlah aku melangkau batas terlarang,
Tetapi bergerak menghampiriNya.

Kalau benar cinta,
Pasti mahu ke syurga,
Maka apa-apa yang membawa ke neraka,
Aku berusaha menjauhinya.

Aku menunggumu cinta,
Menjelma sebagai manusia,
Dan aku menantimu dengan usaha,
Dalam perjalanan kepadaNya. "


Petikan Sebelum Aku Bernikah- Hilal Asyraf.



p/s: Remember, there are no mistakes, only lessons. Love yourself, trust your choices, and everything is possible.

No comments: