hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Saturday, July 2, 2011

Stem Cell Apple Ori Kayla !!!! MESTI CUBA :)

~Salam...... dah agak lama tak update.... malas hihihi.... tak ada ape nak cite kan,, so malas lah nak merapu macam2......


Entry kali ni nak cakap pasal produk Kayla........... produk ni 8 in 1 tau.... so bile dah pakai produk ni,,, korang tak perlu lagi,,,,,

  • Pelembap
  • UV Protection
  • Ubat Jerawat
  • Bedak Asas
  • Krim Pemutih
  • Krim Penuaan

Beside that,,,,  Ori Stem Cell ni jugak mempunyai fungsi seperti :

  1. Pelembap
  2. Anti oxidant
  3. UV Protection
  4. Anti Jerawat
  5. Mencerahkan kulit
  6. Anti Penuaan
  7. Anti Pigmentasi
  8. Merawat lapisan dasar kulit

Produk ni sesuai untuk semua kulit tau..... ehhhh aku tak tipu korang.... aku sekarang tengah guna produk ni tau.... ni antara buktinya :


gambar kurang jelas lah.... gune kamera fon je... opssss bear mykajang nak interframe jugak. hihihi



















Aku baru seminggu gune produk ni,, tapi dah nampak sikit perubahan... kalau sebelom nim,,, jerawat memang buat rumah kat pipi aku.. tapi sekarang banyak yg dah pindah :)))))


SO, sape2 yang nak tau lebih lanjut,,, sila KLIK sini......KAYLA....

Sekian :)


P/S : tolong jangan muak tengok pic pic aku tu... muka tak boleh blah huduhnye,, dah lah tak mekap langsong. muahahahaha









9 comments:

Unknown said...

takut pula nak cuba. nanti tak ngam dengan kulit. :)

Ain Shakirah said...

marniey : kalo kulit dh cantek,, rse nye mkin cantek... produk nim mcm foundation...gune sket pom dh oke. sgt jimat :)...x rase melekit pom.

Azmira Yusof said...

ade untuk jeragat tak . muka kitew bnyk tuhh

CintaZulaikha said...

erkk, naseb baik tader jerawat..jd alhamdulillah lah..

Ain Shakirah said...

azmira : utk jeragat pom boleh :)).... nk tahu,,, klik kat link ye...

Ain Shakirah said...

zulaikha : yeahhhhhhhhhh jerawat ni naek pom since umo 17... time to matured. huhu

Unknown said...

kalau dah sesuai, elok terus guna.

Ain Shakirah said...

man : tp skrg bru lg.... hasil nye pom x bpe npk lg.. tp mak long pkai utk cover jeragat, menjadi... oke je. cantek dh kulit muke dia :)

sterm cell apple ori kayla said...

..saya owner link kayla di atas..boleh la..very cool=)

Customer saya kata dia dah habis beribu riban beli macam-macam produk untuk wajahnya tapi hanya memberi kesan sebentar.tapi stem cell kayla..boleh ikuti saya...hehe