hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Wednesday, July 13, 2011

Kerana tangan tidak berseni dan buta iT :)))))

Salam....
Entry kali ni bukan nak cite sal apa, sape, mengapa, dimana, kemana,,,, or apa-apa je... Actually entry kali ni sebab aku nak jugak dapat header transparent. hehehehe...SEBAB ???? Sebab aku nim seorang yang tidak berseni lah... so,,, terima kaseh sangat-sangat kat yuyu coz sudi hadiah kan sorang satu header transparent untuk setiap follower beliau... tenkiu.... hope, god bless u owez... :)))))



Dah dah dah.. tak nak cakap banyak... ni pic yang aku nak beliau letak kat kepala belog buruk aku nim.....




Pastu lagi satu gambar...disebabkan belog buruk aku nim pariparisakira,,,so, aku nak jugak lah letak gambar paripari kat kepala belog... hope cik yuyu tak rase menyampah ye ngan aku. hihiihi...






Ini ayat yang aku nak " BILA SI PERASAN MENJADI SANG PARIPARI KECIK "....... ok,,tu je yang aku nak.. sorry ye cik yuyu coz membahasakan diri aku ni aku...coz mmg dah bahasa belog ni. hihihi.....


Sekian :)


P/S : eksaited sangat nak ada kepala belog baru... hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :))))))))


4 comments:

Unknown said...

bestnye dapat header baru free! huhu

nyway tq follow MB. folo sini juge.

Ain Shakirah said...

MB : most welkam ye :)))))....MB pom folo la jugak cik yuyue... buleh dpt header free secara otomatik. hihihihihi

nuyui a.k.a miss YUI said...

bestla dapat free kan..

thnx sggh ke blog pg td ea...

Ain Shakirah said...

nusha : hehe nusha pom buleh dpt header free..juz folo blog cik yuyue je :)....btw, most welkam :)))