hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Sunday, June 26, 2011

K-POP ??? apa tu???

~Salam.....
Mesti ramai yang dah tahu kan K-pop tu apa kan... Serius, aku baru tahu k-pop tuh ape lepas aku tengok Erul AF... hahahaha.. mesti korang kata aku kuno kan.... dah aku memang tak tahu lah. hehe.....




Ramai kan gadis-gadis yang minat kat jejaka-jejaka k-pop ni kan... jejaka-jejaka pom ramai yang minat gadis-gadis k-pop yang comey kan.... AKU???? entah lah. aku tak minat lagi setakat ni. huhuhu.. maaf, bukan tak nak minat tapi belom sampai seru lagi kot untuk minat hihihi..... tapi apa keistimewaan Kpop ni erk ?????..... kepada sesiapa yang minat kpop ni,,, jangan lah marah kalau aku buat entry pasal ni...... aku cume nak tahu kpop tuh macam mane :)






Haaaaaa tapi kalau artis yang kat atas tu,,, korang tak payah bagitahu apa keistimewaan diorang pom aku dah tahu... lagu-lagu beliau beliau ni sangat syahdu,,, sedap didengar & tangkap lentok abisssss lah.... macam lagu suci dalam debu, bukan aku tak cinta, salam terakhir & sebagainya... wahhhhhhhhhhhh sangat-sangat suke :)


MAAF ,,, kalau ada yang tak suke entry aku ni.... minat masing-masing kan. tak salah. aku bukan nak merendah kan generasi kpop,, cume aku sekadar ingin meluah kan rase sahaja. hihihi.....


Sekian :)


P/S : mykajang aku tak layan kpop, tak layan artis melayu,,, tapi layan artis english... wahhhhhh kalau balik kajang,,,, kompen kompen layan lagu omputeh je... arghhhhhhhhhh bosan, sebab aku tak pandai lagu omputeh. muahahaha




10 comments:

najihahfara said...

tumpang tanye tajuk lagu blog ni ape ye?

Ain Shakirah said...

najihah : wahhhh kenape yer??? lagu lame tuh. time sy sekolah dulu. hahaha. dah ramai tanya n dah ramai yang folo letak lagu nim dlm blog masing2. hehehe.... it's gadisku,, from merju, dear......... kat 4shared pom ad... try lah donlop.. n enjoy to listen it :)

najihahfara said...

o..x de lah mcm penah denga..
tenkiu syg :)

Anonymous said...

saya tak suka K-POP.. Lolipop saya suka.. pop2 pown saya suka main..best kan? waohohohoho.. pelik asal la ramai sngt pmnta fanatik k-pop nieh.. pelik kna???

Ain Shakirah said...

cik jingga : haha. sy pom tak minat lah kpop2 nim. kalau aiskrim pop sy suke time kecik2 dulu. mkn smpai sakit perut. huahuahua. tp kan,minat msing2 kn, so, xleh nk kate ape... ape pom tak boleh. hihihihi....

Rina Rahamat said...

akak dah tuo..lagi la x teruja menatang kpop neh..akak zaman rock kapak ~hahahaha

Ain Shakirah said...

akak rina : sy yg muda nim pom kureng kpop nim akak oi... rock kapak tetap d hati. hihihi

erleena said...

yehh me too tak mnat k-pop..btw ape tuh ? haha :P

Ain Shakirah said...

erleena : ntah... lolipop je sy knl.hihihi

Anonymous said...

salam....nak tanye.ni lgu sape?tjok dia ape??? haiiii,mcm pnh dgar. ost my girl.