hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Saturday, April 23, 2011

memang myGIRL punye

Salam.
entry kali ni juz nak jawab pertanyaan seorang teman, cik pipah sayang tentang lagu kat belog buruk aku nim.

YESSSS.. ni memang OST My Girl. tapi versi malay. nyanyian MERJU. aku tak tahu merju ni band or solo. yang aku tahu lagu nim dah lame. since aku sekolah menengah lagi. kire-kire 4 years ago.

Sekian :)

p/s : to cik pipah, saya terpaksa membahasakan diri ini aku coz memang dah terbiasa kat belog. sorry dear ;p

3 comments:

FAIRUZAFIFAH said...

hehe..thanx2 for that info...dgr lgu tu wat aku terigt time skola dlu..hehe...ermm.. sal bhse dri tu, xpe..no bg deal..
owg kate gne 'aku' nmpk lgi rapat..hehe :)

Acika Yamada said...

hai .. i follow u now .. follow n comment blog shaye pulak k .. huuu

Dekcik said...

owh yeke..best gak lagu nie..