hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Friday, April 15, 2011

Join contest lagi

Salam.
Walaupom aku tak pernah menang tiap kali join contest tapi semangat aku nak join tetap berkobar-kobar. kan best kalau semangat ni terbawak-bawak time aku study. kompen jadi best student aku kan. HAHA!

Kali ni aku join contest Cik Alya Esprezzo



Bismillahirrahmanirrahim.
Ni gambar yang aku pertaruhkan untuk contest nim.
Walau pom korang nampak pic ni macam biase-biase jer. tapi takpe lah. heeeee :)
Pic ni di ambil masa aku n kawan-kawan aku p berkelah kat Chemerong Waterfall.
Sebab terlalu excited ngan permandangan cun mase otw p kat waterfall tuh, terus suh myKajang aku stop kan kete n berposing-posing kat situ. Manusia laen yang lalu-lalang kat situ kompen hairan tengok kami semua menggedik kat situ. HAHAHA! .. Btw, aku suke pic ni n sebab tu aku pertaruhkan pic nim. menang ke kalah ke adat pertandingan lah kan.


Oke. sekarang aku nak tag 5 org kawan : cik eqa, cik aiza, cik chiedot, cik netty & Cik Bobo

Done. dah tag 5 org. so, sekian. :)