hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Sunday, April 10, 2011

Contest Sahabatku Kesayanganku

Salam.
Sekarang tengah study technical communication II, tapi tetibe jerk rase nak join contest ni.



 Contest  Cik Tie ni kena letak 1 pic kita ngan kawan-kawan kita. So, aku nak letak pic ni lah. Latest posing beramai-ramai dr kami.

  •  Ni penggambaran semasa dalam perjalanan ke Chemerong Waterfall. sebab terlalu excited tengok landscape cun kat situ, terus kuarkan DSLR n then berposing. HAHA!
  •  Love u guys. ketat-ketat lorh :)
  • Persahabatan bagi aku ialah satu ikatan yg tak mungkin dapat di bandingkan dengan ikatan laen. seperti kata abah aku tiap kali bercerita pasal kawan-kawan aku, SEKALI KITA BERSAHABAT, SELAMANYA AKAN MENJADI SAHABAT !!!
Di sini aku tag 2 org blogger.




Hope menang lah ni. HAHA!

Sekian :)




4 comments:

Kira Kekuri said...

wohoaaa best :DD

ain shakirah said...

ape yg best tu kira???? heeeeee:)

♣DYA AL-AIEN♣ said...

im here dear!!!
insyaAllah dya akn siapkan assignment dr anda.. ;p

cik tie@ibtisam said...

tq dear...

tgk link ni ok...

http://www.facebook.com/album.php?aid=29380&id=124531497618122