hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Friday, April 8, 2011

Final exam kembali lagi.

Salam.
sekarang tengah study calculus tapi sempat lagi lah online kejap. sangat-sangat penim study untuk final.
Rase macam tak ready lagi je. tapi ready ke tak ready ke tetap kena jugak kan.


Sem dua ni aku ambik 4 subjek. 4 jer?????? mesti korang rase ala 4 tu sikit jelah. tapi kan yang 4 ni lah yg memeningkan kepala aku ni. kenapa???? sebab semua subjek tak serasi dengan aku. HAHA!


List subjek yg aku ambik untuk semester 2 ni.

 1-Computer Programming

  • Haaaa subjek ni aku mcm buleh jugak lah sikit-sikit coz dulu time foundation aku dah ambik programming C++.
2-Manufacturing Process

  • Subjek ni aku suke sebab lecturer yg ajar aku ni mcm agak lawak sikit. HAHA!

3-Technical Communication II

  • Aku suke jugak subjek ni,,, sebab madam yg ajar aku ni sangat sporting. i like Madam Sara Asmawati.

4-Calculus

  • Haaaa subjek ni aku paling lemah tapi aku suke Prof yg ajar aku ni. cool je. n sangat-sangat bijak . yela. Prof kan. Papa Mykajang aku mesti cm tu jugak kan. heeeeeeeeee;p




Hoiiii dah habis semua subjek kau suke,,, penim ape laginye?????
 HAHAHAHA aku penim nak g jawab exam lah. tu je. tapi semua subjek aku suke. hehehehe.


p/s: DOAKAN SAYA YER KAWAN-KAWAN SEMUA ....:)



Sekian :)













2 comments:

♣DYA AL-AIEN♣ said...

gud luck and all the best dear.. :)

ain shakirah said...

dya> insyaallah. thanks syg :p