hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Thursday, June 16, 2011

HANTU TINDIH ????

Salam,,,
alamakkkk tajuk entry mcm menyeramkan tak??? cakaplah seram, cakaplah seram. hihihi..... Ehhhh malam ni malam jumaat kan... aiyoooo meremang segala bulu yg ada ni... opssssss banyak bebenau bulu erk. HAHAHAHA!


Don't talk nonsense- nonsense oke. hahaha. omputih sangat lah tuh.... ehhhh melalut lagi... back to the title of the entry,,,cewahhhhhhhhhhh speaking mak kau. hahaha.... oke oke oke... 1 question,,, korang pernah tak alami keadaan macam tajuk entry tu????? di mana, semasa korang tido,, korang rase macam ada something yang tindih korang..... tak pernah ???? pernah ????... aku pernah :)



Masa tu kan kalau kau nak bace apa saje ayat quran yang kau tau,, kompen kau takkan terbaca. kenapa??? aku pom tak tahu... yang aku tau time terkena tu,, kompen seluruh badan tak boleh nak gerak langsung... betol kan betol kan,, aku tak tipu lah... takkan lah korang semua tak pernah kena.



Haaaaa 2 malam lepas,,, adik aku kena... wehhhhhhhhhh seberani-seberani dia pom lari tido kat mama aku lah.... ( abah aku takde ye,,, ada kat platform,,, offshore.... kalau tak,, takkan dia nak tido kat tengah-tengah. hahahaha ).... adik aku tuh dah lah masjid tak pernah tinggal time maghrib,,, ( tabiklah kat kau dik,, kakak kau ni bilelah nak jadi mcm kau ye. hihihi ) terkono jugak yer... time adik aku kena tu aku tak tido lagi lah. tengah seronok berfesbuk.. tetibe je bunyi mcm adik aku masuk dalam bilik mama,,, selepas di selidik,, rupe-rupenye dia cakap kena tindih... aiyoooooo seram sejuk aku..



Punca semua tu terjadi,,,, sampai sekarang belom pasti.... orang tua-tua cakaplah kan,, HANTU yg tindih.... walawesssssssssssss seram. tapi sumpah,, pernah sekali aku kena,, aku siap nampak makhluk tu.... makkkk!!!! takut giler. sampai menangis weyhhhhhh. nak kata tak bace doa sebelom tido,, aku dah bace. entah lah, tak tahu nak kata ape. wallahualam.



Sekian :)


p/s : esok jumaat,,,, lusa sabtu,,, tulat ahad... YES! cuti cuti cuti umum TERENGGANU....( alahhhhhhhh macam lah kau tuh sekolah. sedar sikit kau tu tengah cuti sem, 3 bulan lah)




3 comments:

mr pot n mrs lat said...

erm ,
penah rase .
time dok hostel lu .
serrrammm .
btw ,
jemput ke blog kami :)

: mrs lat :)

atyn nayn said...

waa.seramm~ tak penah ase,tp penah dga cite je.
huu tak dpt byg kalo kena.

Ain Shakirah said...

mrs lat : kat hostel mcm2 ade kan. hihi




atyn : takut sgt tau. letih seluruh bdn. muahahaha :)