hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Thursday, May 19, 2011

BARU DAPAT DAH JEMU... :)

~Salam...
korang mesti dah agak kan... aku kan baru je dapat nikon dari abah aku... tak lah baru jugak..dah sebulan lebih jugaklah. murah aje. nak beli yang mahal kesian pulak kat abah aku. tapi disebabkan aku tak berapa pandai nak gune,,,so aku rase macam dah jemu..hahaha. dulu tergedik-gedik sangat nak DSLR... sekarang jemu pulak...

So,korang rase kan macam perlu tak aku ambik kursus fotografi??? hahaha... sebab tangan aku ni memang keras. kaku. biasalah engineering student.. lagi pun aku tak kreatif.. lau aku kreatif, n berseni, aku tak apply dah engineering course. n dah sah-sah lah aku takkan dapat ambik Bachelor in Manufacturing Engineering Technology (Tooling)  macam sekarang ni :)

So,apa pendapat korang??????????


p/s : kawan aku dapat DSLR jugak. canon. best :)

4 comments:

Anonymous said...

eh,besnya dapat dslr.cheqwa tingin nak sekor..haha

Ain Shakirah said...

cheqwa : haha bodek-bodek lah parent cheqwa. kenyit-kenyit mate kompen dpt dua :)

atiezhoho said...

wah bertuahnya akak dapat..huu..nak borow.:p

Ain Shakirah said...

atie : haaaaa buleh2.. akak jd model nye ye. hihihi