hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Tuesday, March 15, 2011

Present lagi... lagi-lagi present.

~Salam,,, bangun pagi-pagi ngan mood tak tentu. Aduhai present lagi. capekkk loh. ni last present for individual. next week present by group pulak. English nite. koir lagu soledad by westlife n nasyid lagu maher zain pulak. dah kena nasyid dalam english, tak tahu nak pilih lagu pe terus ambik maher zain. choral speaking tak tahu lagi nak buat pasal ape.


Hari ni present pasal persuasive speech. kena promote produk kite sendiri. aiyoooo susah jugak lah. ari ni juz 4 org je kena. aku, deqnaa, anwar ngn roy. biasa lah. name dah ditetapkan. nak tak nak pom kena present jugak lah ari nim. moge-moge berjalan lancar lah ye.


after present ad test manufacturing process pulak. aiyoooo. manyak penim maaaaa. casting ape ntah yang masuk test. aku tak reti nak habaq kat korang semua. esok pulak kena hantar esemen programming. aku sikit pom tak sentuh lagi. tak cukup mase lah. banyak kerja.  esok pulak ada test calculus. uishhhh dahsyat lah aku. busy macam mak datin je. aishhhhhhh.


So, adik-adik blogger yang tak habis sekolah lagi tu, nanti bile korang dah masuk kolej or u, korang akan rasa ape kakak anda ni rase sekarang. hehe. tapi semua ni akan jadi kenangan untuk hari tua kite tau. so enjoy it.!!!


doakan aku ye kawan-kawan blogger sekalian.


sekian=)

No comments: