hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Friday, March 11, 2011

English nite?????

~Salam.... dah lame tak update belog nim. very-very busy lah sekarang. esemen berlambak. report english nite lagi. next week banyak test. test calculus. aiyoooo manyak susah lol calculus. laplace,, ODE,, sikit pom aku tak paham. so now aku dah sediakan RM 600 untuk bayar repeat calculus walaupom belom exam lagi. haha..


Berbalik pada tajuk entry aku tuh,, english nite!!! korang yang dah masuk kolej or U sure dah tau english nite tuh hape kan. memang dah lumrah kan bagi student-student kolej. time foundation dulu, aku tak de english nite. so sekarang macam agak nervous lah. yelah, mane tak nervous. kena present depan orang ramai. hahaha. aku present dalam class pom dah down sangat-sangat.


Lecturer aku, Madam Sara Asmawati yang handle semua ni. coz beliau lah lecturer technical communication II aku. dulu time abang aku diploma kat tati,, beliau jugak yang handle. abang aku dulu buat lakonan time english nite. cite pirate of the carribean. tapi tahun ni, lakonan tak ada. yang ada choir, choral speaking, nasyid, mini musical play, dikir barat. so mcm tak banyak mane pilihan.


Disebabkan penim kepala memikirkan hal ni, so classmate aku, Shimie, memainkan peranan yang sangat penting. hihihi. kalau bukan sebab die aku rase still tunggang langgang lagi kami semua. die memang sesuai jadi leader. bijak lak tu. bulan 10 nanti insyaallah akan berangkat ke jepun, sambung study kat sana. under tatiuc jugak, and still kos same ngan aku jugak cume dapat merasa study kat oversea untuk 1 year. lepas 1 year balik sambung kat tatiuc balik.


Kat dalam class aku ada 22 orang. lelaki 12 and pompuan 10. so madam aku suruh lah buat 2 group..so group pompuan ditugaskan untuk buat persembahan nasyid ngan koir, group lelaku pulak nasyid n dikir barat. n last group kitorang akan combined jadi 1 group n buat choral speaking pulak. macam agak mencabarkan.


So, start next week jadual aku kat tatiuc akan bertambah-tambah lah busy. waaaaaaaaaa... tapi tak pelah. bukan selalu kan busy macam tuh. hahaha. doakan aku buat yang terbaek yep kawan-kawan blogger sekalian. heeeeeeee:)


Sekian.