hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Wednesday, January 12, 2011

LUPA ITU SATU NIKMAT

This is a 1st thing that i learn with my dean HAHA!.... Manufacturing Process subject but we r stdy bout it.... Biasa la dekan aku tu... Banyak sembang dari mengajar.. Tapi sembang2 beliau bukan sembang kosong tau... Semuanya sembang yang berisi.. I mean yang bermakna heeeeeeeeeeeeeee:) Haaaaa berbalik pada tajuk.... LUPA ITU SATU NIKMAT.. Korang rase betul ke nikmat?? Firstly aku pun rase cam tak logik jugak bila dekan aku cakap camtu... Tapi lepas die terang balik maksud sebenar,,, aku rase cm aiiiiii kenapa aku tak pernah pikir sal ni erk heeeeeeeeeeeeee:) Betul la wey... Kalau kite tak pernah lupa,,, sampai bila-bila hidup kite tak tenang.... Macam ni,, kalau la korang pernah kena buli ke kena marah ke pastu korang macam still ingat semua tu sampai sekarang,, camne korang rase??? Of course la rase nak marah aje kan,, yela sape tak marah kalau kena camtu,, tapi bile kite lupa sal tu,,, tenang je hidup kite kan,,, tak payah dah nak pikir2 sal bad thing tu lagi....  So, betul la dean aku cakap tu.... Emmmm tak sia-sia jugak kau dengar beliau membebel hehehe...
P/S : kepada En. Kamarul Adnan,, Dean of Faculty of Manufacturing Engineering Technology,,, Anda adalah dekan terbaik yang pernah saya jumpa heeeeeeee:) I'm enjoy to learn with u:))))

5 comments:

eiyra said...

hye dear....i da folo u...why not letak shoutbox kat blog nie...senang nak blogwalking t...okeyh??

Ain Shakirah said...

thanks dear :)... heeeeee insyaallah akan dtg letak la shoutbox.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

kakD dah folo u 2 dear...24
br lah kakD faham lupa tu satu nikmat ye....

Akimura24 said...

wahh.luper tu 1 nikmat yer.baru ku tahu. :D

Ain Shakirah said...

kakD : HEHEHE thanks ye kakD coz sudi folo sy jugak... saya pom baru tau lupe tu satu nikmat heeeeeeeeeeee:)

amane : saya pom baru tau jgak amane hehehe... salute to my dean coz sembang2 beliau pom still dapat manfaat jugak HAHA.