hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Thursday, February 17, 2011

SAYA NAK KENAL AWAK.

ASSALAMUALAIKUM W.B.T....

1st time saya ditag,, thanks pada Ai Ni coz meng'tag' saya dalam segmen SAYA NAK KENAL AWAK. Actually tak ada apa2 pom yang menarik pasal saya. Tapi disebabkan cik aini dah tag saya so saya kena jugaklah ber'story' serba sedikit tentang diri saya ni kan :)



  Nama samaran:
  • Actually name penuh aku Nur Ain Shakirah Muhamad. Kawan-kawan biasa panggil ain. Ustazah kat sekolah dulu-dulu panggil Shakirah. Tapi sekarang bile kat kolej, lebih senang dipanggil PENDEK. Kenapa ???? Sebab aku memang pendek. :) 

Asal mana :
  • Aku dilahirkan di rumah Atok aku di Kuala Terengganu pada 10 September 1991. So, now aku sudah pom berumur 20 tahun and sedang melanjutkan pelajaran dalam bidang kejuruteraan. (sikit lagi dah buleh kawen haha )... Tapi aku menetap kat Kijal je. Aku pom rasa cik aini kenal Kijal kan.

Hobi :
  • Emmmm hobi aku. SANGAT pelik heeeee:). kalau time cuti hujung minggu, aku balik rumah. kat Kijal. Kebetulan pulak kat depan rumah aku ada sungai, so, hobi aku ialah mencari lokan d sungai haha. Haaaaa tau tak lokan tu ape?? kalau tak tahu, try tanya miss google, oke. n disebabkan aku ni anak gadis tunggal dalam family, so secara tak langsung mama aku pom akan terlibat sama ( disebabkan mendengar ajakan aku haha ) dalam misi mencari lokan ni walaupom kitorang tak makan pom 'binatang' itu hehehe.

Sejak Bila Berblogging :
  • Ntah... aku lupe. kalau nak tau try la search 1st entry aku.

Entry Best :
  • i think kat belog buruk aku ni macam tak ada je entry yg best. aku buat entry pom sesuka ati aku je. 

Peristiwa Tak Dapat Dilupakan :
  • banyak, tapi macam terlalu sukar untuk story kat sini, so 1 je la yg aku buleh gtau. time aku mule-mule declare kapel ngan myKajang a.k.a Mohamad Arif.

Tag 3 kawan :
                                                                    NurFarhanaHarun


untuk sebarang maklumat sila ke belog.... cik fyza

4 comments:

Unknown said...

tq so much for joining this segmen =)

Unknown said...

selamat berkenalan =)

Anonymous said...

kijal tu sy mmg tahu sgt2..tp jrg je pegi..hehe..bestnye dpt cr lokan,umah sy pon kat sg..dolu2 sllu gak cari bende tu.best men lumpur..hihi

nak masukkan shoutmix?klu awk jumpa mn2 shoutmix,kt bwh ye ada shoutmix chat widget..tekan bende tu..the folo pe ye suh..

awak..sy takde fb la..maf..huhu

ain shakirah said...

sibudakkurus : selamat berkenalan jugak heeeee:)


Ai Ni : memang best cari lokan, even bau badan mcm kerbau hahaha. sal fb tu,, hehe xpe la lau xde. shoutmix, i will try to make it a.s.a.p. oke. thanks. :)