hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Saturday, April 28, 2012

nikon D7000 !! awesome :)

Assalamualaikum...

now 28/04/2012.. aku dah start cuti semester. 2 month, ok. tak tahu la nak buat apa dalam masa 2 bulan ni. nak keje abah tak kasi. adoiiii.

oke. berbalik pada topik asal. aku sebagai subjek ? ohhhhh mak kau. apa itu ? heeeeeeeeeeeeeeeeee ini dia....





Actually ni time malam BBQ class aku. ada sorang classmate aku bawak dia punya nikon. and then sementara tunggu ayam masak, dia ajak lah aku shoot2 kejap. before tu dia nak test aku punya nikon je. oke ke tak dengan speedlite dia. pastu try la shoot vespa classmate aku jugak tu. at last dia pun suruh aku bertenggek kat vespa tu, so aku apa lagi. bagai si mengantuk di sorongkan bantal lah lagak dia. HAHA! pulak tu aku berkenan giler dekat kusyen vespa tu. leopard ! sedondon dengan tudung aku kan. I LOIKE :) heeeeeeeeeeeeee. aku takda rupa pun nak jadi model sebenarnya. ni pun sekadar nak test D7000 dia je.huiiiihuiiii.

Sekian


2 comments:

The ShomeL TwinZ said...

cantik laa wespa dia...

ain shakirah said...

twinz : heeeeeeeeeeeeeeee. itu vespa classmate. cun kn. kusyen dia corak leopard tau :)