hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Thursday, December 22, 2011

LEPAS KAHWIN, GO TO HOLIDAY.. YEAYYYYYY.. OPSSSSSSSSSS :)

Salam 1 Malaysia. good morning eberibadi :) kabare waras . haha. sedap tidur bertemankan hujan kan tenggelam bebelan mama. HAHA! oke stop nonsense-nonsense.


Tajuk entry punye lah gempak kan kan. HAHA!... dah macam p honeymoon dah. HAHA!..... KAHWIN ???? ehhhhh bukan aku da. aku just di jemput ke satu majlis perkahwinan kat kompleks dato' seri keramat... sape kahwin ????? haaaaaaaaaaaaaaaa anak komposer lagu SUCI DALAM DEBU tu.


Ni gambar sekitar majlis berlangsung...


ehhhh ni bukan pengantin ya... haahahhahaa.. si jejaka tu adek  pengantin da.. kwn sekolah aku. hihi

ehhhh yg ni pom bukan pengantin. hahaha. ni kawan aku time  study kat tati dulu.

nice kan.


ni dia pengantin.. pasangan DOKTOR tau. study kat INDIA.sweet kan :)

Haaaaaaaa majlis ni berlangsung malam. as tetamu VIP, aku 1 family disediakan 1 bilik kat De Palma Hotel, Ampang. so, keesokan hari nya lepas checkout, terus gi shopping kat Pavilion....








Tak berbaloi kalau tak beli apa-apa kan. so, aku ngan adik aku beli lah baju SUPERMAN sorang sehelai. abang aku dah beli last week.


Lepas tu kan, kami terus blah ke Genting Highland.


kamilah SUPERMAN. hehe



After bermalam kat situ semalaman, terus balik umah.. fuhhhhhhhhhhh letih tapi best :)

Sekian.

4 comments:

roziahojijie said...

wahhh ! nk jugak la beli baju superman tu :)

Ain Shakirah said...

jijie : hehehe sila sila... kat pavilion.. pink pom lawa siottttttttttt.. rambang mata haha

Unknown said...

nice blog :) engat an ain yg kawin !

Ain Shakirah said...

raja liyana : hihi lmbat lg lorh. study dulu :)