hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Friday, November 11, 2011

LAST BUT NOT LEAST !!!! =='

Salam. hari ni, 11/11/11............... oke, memang ada cerita. about presentation for final project research for this semester. oke, tersangat sedih sebab conclusion terlupa nak buat. dari excellent mark, terus dapat good je. but, so far so good. alhamdulillah, rezeki takat tu je :)


Tajuk entry nak story pasal last day aku kat bengkel. bukan bengkel kereta lah, tapi workshop kat kolej aku. yelah, aku kan student pembuatan, wajib lah masuk workshop... untuk semester ni, sehari je dalam seminggu. dari jam 8 sampai 5 petang setiap hari khamis.


This week is my last week in the workshop. so, sebab dah last week, ramai lah yang pakat bodek lecturer aku nak bergambar. HAHA! oke, encik CHE MAT memang terbaek !!! sporting habes.


oke. yang berdiri, yg pendek sekali tu, AKU !!! ==' yg berbaju lengan panjang tuh lecturer aku .

love korang lah guys :))))) sekian .



4 comments:

mikeyvio said...

ala...xpe...final blh usaha lg kn. :D

Ain Shakirah said...

mikeyvio : tu la tp mmg keciwa sket. huhuu. ye la semalaman siapkn slide show. tp tertinggal conclusion. aiyakkkk =='

E'in said...

oke laa tu.. janji good lagi.. :)

Ain Shakirah said...

e'in : haha tp still x puas :)