hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Saturday, August 27, 2011

TERENGGANU DAH LAMA MAJU,, AKU JE YANG JAKUN :)

Salam,,, dah bersawang belog aku kan. haha.... tak ada masa lah nak update... time ada masa,, line pulak tak ada... malas nak cakap banyak... ai ai ai.. terengganu dah lama maju.. aku je yang jakun baru tahu. haha




Kalo tengok time malam lagi cantek.. kata abang ku :)

eh eh eh ada pokok epal lah kat situu :)
Kau tengok aku... macam apa ??? SESUMPAH,, rite :)


muka letih lepas seharian shopping :)

hey pendek... kau pakai jubah ke hape tuh? hahahaha





Haaaaaaaaaaa tu je.. ada lagi pic.. malas la nak letak. kihkihkih... so,, ramai-ramai lah datang ke negeri terengganu erk.... terbaek... ( ececece promote pulak )...

Sekian :)


p/s : Ak balik kampung konvoi 2 buah kereta.. 1 family aku,, 1 kereta mykajang... best... rase dah macam laki bini balik umah tok sudah... muahahahaha....

6 comments:

beluncas ^.^ said...

dungun pun da maju sikit dari duluu . hehe . i belaja kart poli dungun .. hehehe ..

Ain Shakirah said...

beluncas : owhh.. dekat jelah kte erk. hehe

[leily.laily] said...

laling...
kalo mlm lg menarek taw..
ala-ala ICT ghitu...
salu gak merendek situ, teman asben mancing.. syioookkk.. =)

Ain Shakirah said...

kak leily : actually mlm sebelom tu dh nak pergi,, tp ujan plak.. hohoho tergendala segala plan :))).. xpe2,, next time lau blik kg,, ad mse,, nk g mlm plak :)

B33HA B3n said...

yg ni mcm i icity kan..heee..

Ain Shakirah said...

b33ha : yes... tp ni kt terengganu :)