hentakkan kaki anda kat sini erk ;p

" For whatever I might be facing today , i believe Allah is with me and insyaAllah everything is gonna be fine."

Thursday, February 13, 2014

A Crazy Little Thing Called LOVE.

Assalamualaikum.


Mood malam ni serasa nak jiwang je. Hihihihihi. 

A crazy little thing called love. Actually ni tajuk movie thai. Seriously best kot. Dah banyak kali gua tengok. Tetap tak boring. Bukan sebab hero dia tu hensem gila kemain, tapi jalan cerita dia tu yang best gituuuuuu. Tapi tapi entry ni bukan nak story pasal movie tu. Alaaa kalau korang nak tengok, try je search kat youtube. Sure ada. Try lah cari.

By the way, entry kali ni gua nak story pasal perkara perkara kecik waima sekecik kuman tapi bikin gua jatuh cinta patblas kali sehari kat dia. Heyyy dia ni pakai jampi serapah hape haaaaaa. Asal gua tengok je, jatuh cinta. Asal jatuh cinta je,  dengan dia. Tapi takpe. Gua suka. Hihihihi. Just now, dia whatsapp gua mengadu jam dia tali nya terputus. See. Hal kecik. Tapi gua suka bila dia mengadu camtu. Rasa macam di hargai. Rasa macam di sayangi. Tapi gua tak sure lah dia sayang gua ke tak. Itu gua tak kaji lagi. Nanti lah dulu. Sabar dulu. 

Lagi satu hal yang bikin gua jatuh cinta tiap hari dengan dia bila every morning dia selalu kejut gua dari tido. Sepatotnya gua yang kejut kan dia kan, sebab kan gua ni kan perempuan. Standard lah tu kan kalau perempuan kejutkan lelaki dari tido. Tapi dalam cerita gua ni terbalik kot. Dia yang kejutkan gua tiap tiap pagi. Walaupun cara kejut tu tak seghupa mat romeo kejutkan juliet, tapi gua tetap suka. 

Gua jatuh cinta lagi bila dia datang rumah gua lepak lepak hujung minggu. Disebabkan sekarang dia sedang praktikal, so dia menginap di asrama kolej. Makanya dekat sangat lah dengan rumah gua.. Eh time tu maa gua ada kat rumah. Bukan gua dengan dia je. Bila dia datang rumah, hal yang gua suka bila dia makan apa yang gua masak even masakan tu rasa dia entah hape hape je. Tapi dia tetap makan. Alaahhhhhh kenapa ni?Kenapa gua jatuh cinta banyak kali sangat dalam sehari dengan dia ni. Kahkah.


Kepada : Mung.( panggilan suka suka )

" Kenapa saya rasa sayang saya kat awak makin bertambah ni dari hari sehari ? Kenapa awak terlalu baik dengan saya ? Kenapa awak tak pernah kata awak sayang saya sepertimana saya sayang awak ?Kenapa? Pikir pikir kanlah dan selamat beramal. "

                                                                                Daripada : Ku. ( Aku, juga panggilan santai santai )

So, all of you guys, walau pun sesuatu hal itu sangat kecik juga annoy juga serasa macam tak perlu kot di cerita, atau di lalui bersama, tapi tetap dilalui bersama oleh si dia, makanya, HARGAILAH. Ya, hargai. 


Sekian.



P/s: Dear awak, terima kasih sebab belanja kita makan kepsi tadi. 



1 comment:

Ania said...

Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi. Blognya nice.
Jika Anda mau mempromosikan blognya lagi dan share files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
Coba servis kami tanpa registrasi:)